NORMATIVA COMPARSES INFANTILS FINS A 7 ANYS
Les següents normes són d’obligat compliment per a les entitats, les famílies i els nens i nenes de fins a 7 anys, que vulguin participar a la Guerra de les 11:30.
- Els protagonistes d’aquesta Guerra de Caramels són els infants. Perquè ells puguin gaudir del moment, a la plaça hi haurà col·laboradors, clarament identificats, que estaran atents a qualsevol incident o necessitat que els nens i nenes puguin tenir.
- Cal respectar les normes bàsiques de vestuari per a l’ocasió. Mantó i faldilla o vestit
per a les nenes; barretina i sabates per als nens.
- Cal fer pedagogia entre els infants perquè siguin conscients de l’acte al qual participen. Convé que se’ls expliqui que els caramels es llencen a grapats, sobretot durant la Guerra, d’aquesta manera s’eviten petits accidents dolorosos.
- Es permetrà l’entrada a la plaça de dos acompanyants adults per parella. Tot i així, l’excés d’adults desllueix la festa i la fa menys especial per als infants, per tant, s’aconsella prioritzar un sol acompanyant per parella.
- És obligatori que els acompanyants adults que accedeixin a la plaça vagin vestits de
comparsers. Així la festa manté la seva essència.
- Queda totalment prohibit l’accés de cotxets a la Guerra per temes de seguretat.
- És molt important que els infants tinguin com a referent clar el banderer, així com alguns dels acompanyants de l’organització de l’entitat. Recordar-los el color de la bandera i l’entitat en la que participen pot ser molt útil en cas de distracció o pèrdua momentània de la fila.
- Mentre el banderer, junt amb un acompanyant, puja al balcó a rebre la llaçada d’enguany, els infants esperaran a la plaça començant a preparar-se per sortir. Quan la bandera baixi, començarà la sortida de manera ordenada.
- La sortida de les banderes serà, segons l’entitat, pel Carrer de la Fruita en direcció a la
Plaça Miró, o bé pel Carrer Sant Sebastià en direcció a la Plaça dels Carros.
- Els pares i mares que no accedeixin a la plaça podran retrobar-se amb els seus fills en el punt on l’entitat amb la que participen els indiqui en el moment de fer la inscripció. El dia de la Comparsa es recordarà aquest punt per tal de no confondre’s i per si hi ha hagut algun canvi d’última hora.
La FAC i l’organització de la vostra entitat, agraïm anticipadament la vostra
col·laboració pel bon funcionament de la festa.
FEDERACIÓ D’ASSOCIACIONS PEL CARNAVAL Febrer de 2014
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada